Microsoft Office 365 Business Standard 1 rok

Kód: 117
Nový klíč Přenosný Pro Windows/MAC Vázaný na konto
Značka: Microsoft
3 639 Kč 3 007 Kč bez DPH
Skladem

Detailní informace

Česká verze
Česká verze
Všechny produkty jsou multijazyčné, tedy obsahují také českou lokalizaci.
Rychlé doručení
Rychlé doručení
Zboží ve většině případů doručíme hned po zaplacení emailem. I s návodem k instalaci.
Faktura (SK firma)
Faktura (SK firma)
Jsme slovenská firma. Fakturu a klíč obdržíte ke každé správně uhrazené objednávce.
Záruka
Záruka
Záruka je samozřejmostí. Reklamace řešíme v co nejkratším čase.

Detailní popis produktu

Popis a Aplikace

Slučte všestrannost a známost s Microsoft 365 Business Standard a používejte ji na více zařízeních (maximálně 15 zařízení na osobu). Užívejte si všechny aplikace Office, které již znáte, spolu s flexibilitou vynikajícího softwaru pro spolupráci a moderním řešením pro hostovaný e-mail . Připojujte se a pracujte se svým týmem kdekoli jste, s Microsoft Teams, a využijte 1 TB úložiště v cloudu OneDrive na uživatele a e-mailovou schránku s kapacitou 50 GB a vlastním doménovým názvem. 

Microsoft 365 Business Standard obsahuje hostované a desktopové verze úžasných produktivních aplikací Office a umožňuje vám snadno synchronizovat soubory, na kterých jste pracovali offline, když jste připojeni k internetu. Mnozí členové týmu mohou pracovat současně na stejném dokumentu a vaše soubory jsou vždy zálohovány. Buďte vždy informováni o nejnovějším modelu aktualizací a přestaňte se obávat údržby s modelem předplatného!

 

Microsoft Outlook
Odesílejte, přijímejte a spravujte svou e-mailovou komunikaci efektivněji s Outlookem. Outlook vám poskytuje přístup ke všem uloženým kontaktům a e-mailovým adresám, což vám umožňuje udržovat informace o partnerech a zákaznících aktuální. Kromě toho vám vylepšená aplikace nabízí více možností s aktualizovanými kartami kontaktů, @oznámeními, orientovanou doručenkou, kartami cestovních balíků a dalšími funkcemi. Aby se minimalizovala vaše pracovní zátěž, můžete naplánovat schůzky v různých časových pásmech, poslouchat své e-maily, automaticky stáhnout přílohy z cloudu a nastavit připomínky, které se zobrazí nad okny, ve kterých pracujete.

Microsoft Word
Vytvářejte, upravujte a spravujte profesionální textové dokumenty v aplikaci Word. S novými nástroji pro překládání, jednodušší čtení a přirozenější psaní můžete zlepšit svoji schopnost komunikovat a absorbovat informace. Nová integrace SVG, podpora pro LaTeX syntax, Microsoft Translator, Learning Tools zvyšují vaši produktivitu. Dokumenty jsou nyní snazší najít a pohodlněji procházet s funkcemi obrácení stránek než v knize a zobrazením Vedle vedle.

Microsoft Excel
Vytvářejte a spravujte tabulky a zabývajte se silnější analýzou dat s Excelem. V této verzi Excel nabízí tabulky všech druhů od účetnictví po databáze produktů. Kromě jiných nových a působivých funkcí, jako jsou vzorce, mapové a nálevkové grafy, vylepšené vizuály, publikování do Power BI, nová témata, přesné výběry a další, vám poskytuje nové metody zobrazování údajů atraktivním způsobem. Kromě toho vám vylepšené vizuály, zlepšení v oblasti pera, jednodušší sdílení a lepší funkce přístupnosti umožní šetřit čas při zachování známého pracovního postupu.
 
Microsoft PowerPoint
Vytvářejte sofistikovanější a vizuálně atraktivní pro zachycení pozornosti vaší cílové skupiny s PowerPointem. Nejnovější verze dobře známého nástroje přináší vylepšené vizuální efekty, jako jsou přechody Morph, zvýrazňovač textu, možnosti přiblížení. Také vám umožňuje učinit své prezentace dynamickými s 3D modely, odstraněním pozadí, exportem do 4K, nahráváním v ultra HD a dalšími funkcemi.

 

Microsoft Publisher
Vytvářejte profesionální a vizuálně působivé publikace pomocí jednoduchých nástrojů s programem Publisher. Nová verze rozšiřuje možnosti publikování grafiky jakéhokoli druhu - pro prezentace, reklamu, letáky, bulletiny, časopisy a další. Kromě toho můžete vybrat způsob publikování, který nejlépe vyhovuje vaší cílové skupině: e-mail, PDF, XPS nebo vysoce kvalitní tisky.
Microsoft Access
Vytvářejte a spravujte databáze s výkonnými nástroji pomocí aplikace Access. Nová verze podporuje vytváření databázových aplikací, které fungují přímo v prohlížeči, což ji činí obzvláště snadnou. Vylepšený program obsahuje také nové grafy pro vizualizaci dat, podporu pro velká čísla (bigint), opětovnou podporu pro dBASE (.dbf) a schopnost třídit v Property Sheet pro formuláře a zprávy.

 

SharePoint
Microsoft SharePoint je bezpečná webová platforma pro spolupráci a správu obsahu. Vytvořte centralizovaný a heslem chráněný mini web pro různé projekty online a snadno jej spravujte. Přizpůsobte rozvržení stránky, přidávejte stránky a sdílejte soubory způsobem, který nejlépe vyhovuje vám a vaší organizaci. Umožňuje firmám automatizovat pracovní postupy přes projekty a řídit přístup ke svým souborům bezpečným způsobem. SharePoint můžete také použít k vytvoření extranetu a přidat vzdálené klienty a obchodní partnery do vašich projektů.

 

OneDrive
OneDrive je cloudová úložná služba od společnosti Microsoft. Umožňuje vám a vašim spolupracovníkům ukládat a přistupovat ke svým souborům kdekoli jste, na více zařízeních, bez obav o bezpečnost. Jednoduše a efektivně sdílejte a spolupracujte na dokumentech a synchronizujte offline a online verze stejného souboru bez problémů. OneDrive je ideálním řešením pro organizace a týmy, které silně spoléhají na spolupráci a nemají centrální kancelář.

 

Teams
Vytvářejte a spravujte týmy a kanály, sdílejte soubory, plánujte schůzky a posilujte spolupráci pomocí Microsoft Teams. Buďte v obraze s pokrokem v projektech a skupinovými chaty v aktivitách a jednoduše přecházejte z chatů na hovory, když je to nutné. Teams je výkonný nástroj pro spolupráci se spoustou funkcí navržených pro zjednodušení práce a komunikace a zvýšení produktivity. Komunikace na dálku pro podnikání nikdy nebyla lepší než s Teams!

 

Funkce

  • Až 1 TB cloudového úložiště na uživatele. Ukládejte a sdílejte soubory a jednoduše spolupracujte na dokumentech v reálném čase s velkorysým 1 TB úložištěm OneDrive na uživatele!
  • Hostujte si vlastní e-mail. Pokryjte všechny své podnikatelské potřeby a hostujte e-mail s poštovní schránkou o velikosti 50 GB a vlastní e-mailovou doménou.
  • Vytvořte online centra pro jednotlivé projekty. Jednoduše vytvořte mini-webové stránky pro své projekty, spravujte svůj tým a sledujte pokrok úkolů s výkonným SharePointem.
  • Použijte aplikace Office na až 5 zařízeních na uživatele. Použijte jeden klíč na plně nainstalované aplikace Office na pěti mobilních zařízeních, pěti tabletách a pěti PC nebo Mac zařízeních na uživatele.
  • Nepřetržitá podpora. Vždy máte někoho k dispozici, kdo vám pomůže s problémy díky 24/7 telefonické a webové podpoře poskytované společností Microsoft.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kancelářský software
Typ distribuce: elektronická
Typ klíče: Retail
Platnost klíče: 12 měsíců
Přenositelnost klíče: Ano, mezi PC (vázaná na Microsoft účet)
Záruka: 24 měsíců
Faktura: Ano
Komerční/firemní využití: Ano
Operační systém: Pozrite systémové požiadavky
Počet zařízení: 1 až 15
Původ klíče: Nový
Obsahuje: Outlook, OneDrive, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Microsoft Teams, Exchange, Publisher (PC only) and Access (PC only).